Na een nieuwe release van APRO informeren we bij onze gebruikers naar hun ervaringen en feedback over deze versie. Hun input is immers essentieel bij de verdere ontwikkeling van APRO. We waren dan ook nieuwsgierig wat ze van de nieuwste versie vonden. We worden dan ook heel blij en zijn ook best een beetje trots als we de feedback van onze klanten op versie 3.2 zien.
“Ga zo door met de frequentie en kwaliteit van nieuwe releases!”
Een paar highlights uit de feedback van de APRO-apotheken:
Nieuw medicatieprofiel
Naast wat suggesties om dit nog verder te verbeteren, hebben we veel positief reacties gekregen op het nieuwe medicatieprofiel. Jullie vinden het veel overzichtelijker en er is zelfs aangegeven dat het nieuwe profiel al een medicatiefout heeft voorkomen. Uiteraard stopt ons werk hieraan niet!
GDS
Veel apothekers koppelden terug dat veel van de eerder aangedragen suggesties en verbeteringen zijn doorgevoerd. Denk bijvoorbeeld aan het uitzetten van toedienlijsten en het pauzeren met einddatum. Op dit moment zijn we druk bezig met de doorontwikkeling van vakantierollen. We nemen daar de punten die jullie ons eerder door hebben gegeven natuurlijk in mee.
“Weer een goede verbetering. Veel punten die we aan hebben gegeven zijn weer opgelost.”
Uiteraard bevat elke nieuwe versie release notes met een uitgebreide beschrijving van de aanpassingen in de betreffende release. We weten ook dat niet iedereen de tijd heeft om die uitgebreid te bestuderen. Onze klanten hebben daarom ter ondersteuning van de release notes een kort filmpje ontvangen. Hierin wordt stilgestaan bij de nieuwe functionaliteiten. We kregen hier positieve reacties op. Dat blijven we in de toekomst dan ook zeker doen!
De algemene tendens was dus goed. Er zijn altijd punten ter verbetering en daar zijn we continu mee bezig. Blijf dus vooral jullie feedback sturen. Dat helpt ons om APRO steeds verder te optimaliseren.