Het Topdesk Selfserviceportaal is vernieuwd!
6 dec, 2021

Het Selfserviceportaal is er op ingericht dat jij als klant je vragen, wensen of meldingen eenvoudig kunt indienen. Daarnaast kan je via het Selfserviceportaal eenvoudig de contactgegevens van Promedico vinden, om direct de juiste persoon of afdeling te kunnen benaderen. Sinds 20 oktober is het vernieuwde Selfservice portaal online. De veranderingen in het kort:

  • Een vernieuwde lay-out.
  • Alle informatie over jouw eigen praktijk of apotheek staat op één plek.
  • Je kan vanaf nu gerichter meldingen of wensen indienen.
  • Voor APRO gebruikers is het nu mogelijk om koppelingen of functionaliteiten aan te vragen.

Vanaf nu staat alle informatie over jouw eigen praktijk of apotheek onder het kopje ‘mijn portaal’. Hier kan je eenvoudig jouw contactpersonen beheren. Ook kun je hier de door jou gedane meldingen of rapportages terugvinden en beheren.

In het Selfserviceportaal is het ook mogelijk om de antwoorden op veel gestelde vragen in te kunnen zien. Wanneer je een vraag hebt kan je in ons kennissysteem de vraag opzoeken. Als de vraag vaak gesteld wordt is de kans groot dat de oplossing te vinden is in de kennisbank. APRO gebruikers kunnen voor vragen ook altijd terecht op APROhelpt.

Wanneer je een vraag stelt via het formulier wordt er ook automatisch mee gezocht naar een vergelijkbare vraag in de kennisbank, deze verschijnen dan rechts in beeld. De vraag oplossen nog voordat je hem stelt, eenvoudig toch?

Staat je vraag er niet tussen? Dan kan je hem stellen via een formulier. Vanaf nu zijn de formulieren om een wens, melding of vraag in te dienen gescheiden. Deze zijn nu dan ook te vinden onder aparte knoppen. Door dit te splitsen kunnen wij de meldingen beter scheiden en beoordelen, waardoor wij sneller op het verzoek kunnen reageren.

Voor APRO klanten is het vanaf nu mogelijk om via het Selfserviceportaal nieuwe APRO koppelingen, functionaliteiten of logistieke omzettingen aan te vragen. Dit kan via de knop ‘aanvragen koppeling/ wijziging APRO.

Gebruik jij het Selfserviceportaal al? Wij zijn benieuwd wat je er van vindt. Geef vooral je mening over het portaal, zo kunnen wij hem samen met jullie verbeteren. Ook dit kan gemakkelijk via het Selfserviceportaal, onder de knop ‘wat vind je van ons Selfserviceportaal?’ in het hoofdmenu.

 

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Mis geen enkele update meer en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Nieuws & blogs

Meer nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en verhalen. Lees alles over Promedico en onze oplossingen voor apothekers, huisartsen en apotheekhoudende huisartsen.

Optimaal Bestellen: Uren besparen met één knop

Optimaal Bestellen: Uren besparen met één knop

Waarom handmatig doen wat automatisch kan? Dat Optimaal Bestellen het logistieke proces in de apotheek makkelijker maakt, hebben inmiddels al vele apotheken ervaren. En maak je gebruik van APRO? Dan kan je voorraadbeheer nog sneller en makkelijker!...