Bestuurswijziging Promedico
18 jul, 2018

Na onderling overleg treedt Pita van Arkel met ingang van 18 juli terug als uitvoerend bestuurder van Promedico. Mark Verheijen zal vanaf nu de enige uitvoerend bestuurder zijn. Naast Mark Verheijen bestaat het bestuur uit de niet uitvoerend bestuursleden Maarten Vermeulen (voorzitter) en Louis Witte.

Pita van Arkel was ruim 6 jaar werkzaam bij de organisatie. Maarten Vermeulen, bestuursvoorzitter: “Wij zijn erkentelijk voor de rol die Pita van Arkel de afgelopen jaren heeft vervuld voor Promedico. Onder haar leiding heeft Promedico zich ontwikkeld tot één van de toonaangevende softwareleveranciers van informatiesystemen voor geïntegreerde zorg. Wij wensen haar veel succes bij het vervolg van haar carrière”.

Voor eventuele vragen naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie via communicatie@promedico.nl

Mis geen enkele update meer en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Nieuws & blogs