Promedico en Conclusion breiden samenwerking uit
28 jun, 2018

In navolging van het in december 2017 gestarte strategisch partnership tussen Promedico en Conclusion op het gebied van ICT-dienstverlening, is er op maandag 4 juni jongstleden een vijfjarig contract aan de bestaande overeenkomst toegevoegd. Binnen dit nieuwe contract wordt Promedico gemigreerd naar een nieuwe functionele werkplek én wordt het applicatielandschap getransformeerd en gemigreerd naar een Continuous Delivery Cloud platform (CI/CD) wat als Paas (Platform as a Service) geleverd wordt. Voor Promedico betekent dit een verkorte time-to-market voor nieuwe diensten en dat operationele beheertaken structureel weg worden geautomatiseerd.

Digitale transformatie

De afgelopen jaren heeft Promedico samen met de andere bedrijven onder de Promedico Groep koers gezet richting geïntegreerde zorg. De migratie van het Promedico applicatielandschap naar een volledig geautomatiseerd Continuous Delivery Cloudplatform – snelle en betrouwbare ontwikkeling en IT-dienstverlening – vormt hiervoor een logische volgende stap.

Mark Verheijen, COO van de Promedico Groep: “Dit nieuwe platform geeft Promedico de ruimte om zich volledig op ontwikkeling en innovatie ten behoeve van geïntegreerde zorg te blijven focussen. Het is bovendien zeer positief voor ons dat door deze overstap de time-to-market van nieuwe producten binnen het Promedico portfolio wordt verkort en de IT-dienstverlening naar onze klanten verbeterd.”

Mis geen enkele update meer en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Nieuws & blogs