Vandaag om 10:00 is ons nieuwe registratiesysteem en selfserviceportaal live gegaan! Een belangrijke mijlpaal in ons streven naar optimale, efficiënte en snelle dienstverlening.
Wat biedt TOPdesk?
Het selfserviceportaal geeft altijd en overal toegang tot onder andere handleidingen, veel gestelde vragen en tips & tricks. Met TOPdesk bieden we bovendien een portaal voor het 24/7 aanmaken van meldingen en het real-time opvragen van de status van oude meldingen.
Maar TOPdesk doet meer… Zodra een melding wordt aanmaakt, helpt het portaal proactief met zoeken naar het antwoord op de gestelde vraag. Als de oplossing er niet tussen zit, wordt de melding uiteraard doorgezet naar een van de medewerkers van Promedico. Efficiënt en snel.
Gefaseerd invoeren
De inrichting van TOPdesk doen we in fases. Zo kunnen onze klanten al snel aan de slag.
Wat is er beschikbaar in fase 1?
In fase 1, beschikbaar vanaf vandaag, is het mogelijk via het portaal meldingen aan te maken. Daarnaast is in real-time de status op te vragen van meldingen die aangemaakt zijn in TOPdesk. Ook kunnen contactpersonen worden aangemeld, gearchiveerd en indien nodig kunnen de gegevens van gebruikers worden aangepast.
Fase 2
Het selfserviceportaal geeft altijd en overal toegang tot onder andere handleidingen, veel gestelde vragen en tips & tricks. Het toevoegen van documenten en andere kennisitems is een continu proces dat wordt gestart in fase 2.
Toekomst
Het proactief helpen zoeken naar antwoorden is een zelflerend proces dat enige tijd nodig heeft en is daarom pas later beschikbaar.
Vragen, feedback of suggesties, horen we graag via de ServicesDesk (+31 (0)30 601 66 55 of servicedesk@promedico.nl).