Groeien doen we samen

Wij horen dagelijks mooie verhalen van onze gebruikers over werken met APRO. En speciaal daarvoor hebben wij een leuke actie. Deel jouw leuke ervaringen over werken met APRO, met ons of via LinkedIn. In ruil daarvoor doneren wij aan een goed doel.

Deel Jouw Ervaringen Over Werken Met APRO

Lees hieronder meer over de acties en de actievoorwaarden. Je stem uitbrengen voor het goede doel kan hier.

Klantverhaal

Ben jij zo tevreden over APRO dat je ons er alles over wilt vertellen? Graag! Werk mee aan een klantverhaal, die wij kunnen plaatsen.

Per klantverhaal doneren wij €200,- aan een goed doel.

LinkedIn Referentie

Werk jij dagelijks met plezier in APRO? Laat het de wereld weten! Deel op LinkedIn waar jij zo gelukkig van wordt in APRO, met de #apro en #promedico.

Voor iedere 5 posts doneren wij €100,- aan een goed doel.

Nieuwe Klant

Gebruik jij APRO of Promedico-ASP en heb je een aantoonbare bijdrage geleverd dat een nieuwe apotheek met APRO gaat starten in 2022.

Dan maak jij kans op korting op jouw licentie.

Het goede doel

Bij Promedico zetten wij ons elke dag in om de gezondheidszorg in Nederland te verbinden. Daarmee willen wij de zorg zo goed als mogelijk organiseren en uiteindelijk verbeteren. Wij hebben voor deze actie goede doelen uitgezocht die zich, net als wij, op wat voor manier dan ook inzetten voor de Nederlandse gezondheidszorg.

Aan welk goed doel wij uiteindelijk zullen doneren, dat bepaal jij. Breng hieronder je stem uit op een van de volgende goede doelen:

KWF Kankerbestrijding: Al meer dan 71 jaar zet KWF Kankerbestrijding zich in in voor de miljoenen mensen die op de een of andere manier met kanker te maken krijgen. Dat betekent niet alleen het bestrijden van de ziekte, maar ook het verbeteren van de kwaliteit van leven en het steunen van onderzoeken.

Alzheimer Nederland: Alzheimer Nederland zet zich in voor een toekomst zonder dementie. Door middel van het steunen van onderzoek, het ondersteunen van mensen met dementie en mantelzorgers, belangenbehartiging en het geven van voorlichting en informatie werken zij toe naar een dementievrije toekomst.

Het Nederlandse Rode Kruis: Met meer dan 17.000 vrijwilligers staat het Rode Kruis altijd voor je klaar. De mate van hulp varieert van het opzetten van een EHBO-post op een festival tot aan het helpen van mensen in oorlogsgebieden en alles wat daar nog tussenzit. Het Nederlandse Rode Kruis staat altijd voor je klaar.

Stichting Hartekind: Jaarlijks horen 1.500 kersverse ouders dat het hart van hún kindje niet helemaal gezond is. In totaal zijn er meer dan 25.000 kinderen in Nederland met een hartafwijking. Stichting Hartekind zet zich in voor het verbeteren van de kwaliteit van leven en de overlevingskansen van deze kinderen.

Welk goed doel wil jij dat wij steunen?

Klantverhaal

Werk jij elke dag met plezier in APRO? Dan horen wij daar graag alles over!

Werk mee aan een klantverhaal en deel met ons al jouw leuke ervaringen, reacties of verhalen over werken met APRO. Tijdelijk doneren wij nu €200,- aan een goed doel, voor elk gepubliceerd klantverhaal.

Plan hieronder eenvoudig jouw afspraak in. Spreken wij elkaar snel?

Plan hier je afspraak

Leuk dat je ons alles wilt vertellen over jouw ervaringen met APRO. Kijk hiernaast in de agenda en plan een afspraak in wanneer jou dat uitkomt.

Vergeet niet om de actievoorwaarden te lezen, voordat je deelneemt aan deze actie.

Bekijk hier de actievoorwaarden

  • Maximaal 2 klantverhalen per apotheekteam
  • Klantverhalen zijn inclusief naamsvermelding en foto. Deze lever je zelf aan
  • Promedico mag deze klantverhalen onbeperkt publiceren
  • Deze actie is geldig tot 1 juni 2022
  • Promedico behoudt zich het recht om deze actie eerder te beëindigen

Het goede doel

Het opgehaalde bedrag wordt gedoneerd aan een nader te bepalen goed doel, ter bevordering van de Nederlandse gezondheidszorg. Het goede doel bepaal jij, vergeet dus niet te stemmen. Dat kan hier.

Help jij ons om zo veel mogelijk geld op te halen?

LinkedIn Referentie

Wat is er nou een mooier kanaal om je positieve verhalen te delen dan social media?

Heb jij mooie verhalen om te delen over APRO? Misschien heeft APRO jou geholpen om productiever te werken, je apotheek beter in te richten of iets ander moois. Deel jouw leuke verhalen over werken met APRO via LinkedIn, en gebruik hierbij de #APRO én #Promedico.

Voor elke vijf posts doneren wij €100,- aan het goede doel.

Bekijk hier de actievoorwaarden

  • Promedico selecteert het goede doel
  • Deze actie is geldig tot 1 juni 2022
  • Promedico behoudt zich het recht deze actie eerder te beëindigen

    Het goede doel

    Het opgehaalde bedrag wordt gedoneerd aan een nader te bepalen goed doel, ter bevordering van de Nederlandse gezondheidszorg. Het goede doel bepaal jij, vergeet dus niet te stemmen. Dat kan hier.

    Help jij ons om zo veel mogelijk geld op te halen?

    Aanbrengen Nieuwe Klant

    Werk jij ook veel fijner in de apotheek sinds je met APRO werkt? Dat werkplezier zouden nog veel meer apotheken moeten ervaren. Ken jij een apotheek die nog niet werkt met APRO en weet jij hen over te halen om te starten met APRO? Dan maak je kans op korting op je APRO-licentie. De korting is cumulatief en gebaseerd op het aantal apotheken dat jij weet te overtuigen. Overtuig jij 2 apotheken? Dan ontvang jij €1.000,- + €1.500,- = €2.500,- korting op je APRO licentie.

    Bekijk hier de actievoorwaarden

    • Actie is geldig bij implementatie van de nieuwe APRO apotheek binnen 12 maanden
    • Promedico beoordeelt de ‘aantoonbare bijdrage’
    • Deze actie geldt niet voor apotheekketens
    • Vergoedingen voor het aanbrengen van een nieuwe klant worden uitgekeerd tot een maximum van 10 nieuwe apotheken
    • Deze actie is geldig tot 1 juni 2022