Contact

Compliment of klacht

Wij weten graag wat er bij onze klanten leeft. Dankzij uw compliment of klacht kunnen wij onze producten en dienstverlening aan u en voor anderen verbeteren.

Compliment

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor één van onze medewerkers of afdelingen? Dat waarderen wij zeer. Als u via onderstaand formulier het compliment achterlaat, zorgen wij ervoor dat het compliment bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.

Klacht

Meer dan 100 medewerkers doen er dagelijks alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet (geheel) tevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het erg prijs als u dit via onderstaand formulier bij ons kenbaar maakt.

Afhandeling van uw klacht

Wanneer u het klachtenformulier heeft ingevuld, ontvangt u hier automatische een ontvangstbevestiging van. Uw klacht wordt door ons zorgvuldig behandeld. Binnen twee werkdagen nemen wij contact met u op om met u te bespreken hoe we tot een zo goed mogelijke oplossing komen. Wij inventariseren en analyseren alle klachten doorlopend en benutten deze om onze dienstverlening te verbeteren.