Promedico | Diensten

Dienstverlening

We staan voor jullie klaar

Diensten

Training & Advies

Om het maximale uit onze softwareoplossingen te halen, is het van belang deze vanaf het begin goed in te richten en te leren gebruiken. Onze consultants van training & advies helpen daar bij. lees meer

Diensten

Support

Om alle vragen over de software te beantwoorden, kun je tijdens werktijden bellen met onze support medewerkers. Ons selfserviceportaal is 24/7 bereikbaar voor het maken en volgen van meldingen, en zoeken naar antwoorden. lees meer

Diensten

Mailingen

Het versturen van post naar alle patiënten of een (groot) deel daarvan, kost een praktijk of apotheek veel tijd en werk. Promedico neemt je dit werk graag uit handen en regelt deze mailingen tot in de puntjes voor je. lees meer

Kennis is er om te delen

We hebben veel kennis en ervaring van de markt en kennen onze informatiesystemen natuurlijk als geen ander. Dit delen we graag met onze klanten. Daar starten me al mee zodra je hebt gekozen voor één van de oplossingen van Promedico.

Tijdens het implementatietraject krijgen de gebruikers op locatie of online instructies. We organiseren ook regelmatig sessies waarin we onze tips & tricks met gebruikers delen.

Training

Opleiding is noodzakelijk om te profiteren van de functionaliteiten van onze zorginformatiesystemen. Dit doen we met instructies op locatie of online en trainingen bij ons op kantoor. We organiseren ook regelmatig ‘master classes‘ waarin we een stapje verder gaan gericht op nog efficiënter (samen)werken en optimaal benutten van alle mogelijkheden.

Advies

Om het maximale uit onze software te halen, is het van belang deze vanaf het begin goed in te richten. Dit doen we samen met jullie. Of je een nieuwe praktijk begint of van informatiesysteem wilt wisselen, onze consultants van training & advies begeleiden je bij de overstap naar Promedico. Ze verzorgen daarbij niet alleen de implementatie van het nieuwe huisartsinformatiesysteem (HIS) of farmaceutisch zorgsysteem (FZS), ze geven ook advies waar dat nodig is.

support

Wij staan voor je klaar

Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpen onze medewerkers van support je graag bij het oplossen hiervan. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar. Ons selfserviceportaal staat 24/7 tot je beschikking voor het aanmaken van nieuwe meldingen, het volgen van de status van nog niet opgeloste vragen en het zelf zoeken naar antwoorden in beschikbare materialen.